annalog

annalog

Madarak - 2021 április

2021. május 19. - annalog

Áprilisban is sokat jártam és álldogáltam a tó körül és a környékünkön. Sikerült jó pár klassz és rossz képet készítenem, úgyhogy itt van egy válogatás a jobbakból vagy érdekesekből :-)

Csilpcsalp füzike

dsc_0106_1.JPG

Az alábbi kép nem a legjobb, viszont látszik rajta, hogy az énekes rigó is úgy szökdécsel néha, mint a varjúfélék, és sokkal hosszabb a lába, mint egy fekete rigónak:

dsc_0022_1.JPG

Ez a kép jobban sikerült:

dsc_0028_1.JPG

Nagyon örültem, hogy újra sikerült lefényképeznem a barátposzátát, ráadásul ezen a szép, virágzó ágon:

dsc_0106.JPG

Úgyhogy itt egy másik kép is róla, ahol ráadásul még énekel is :-)

dsc_0109.JPG

A következő két kép is a tavasz megtestesülése - kékcinege:

dsc_0028.JPG

Bárányok:

dsc_0047.JPG

Láttam ezeknél jóval kisebbeket is, amik ráadásul édesen ugrabugráltak, de az oldalukra festett nagy számokkal nagyon furcsán néztek ki. 

Ennél jobb képet sajnos képtelen vagyok a füsti fecskékről készíteni:

dsc_0101.JPG

dsc_0128.JPG

A molnár fecske is feladja a leckét:

dsc_0277.JPG

Végre sikerült az erdei pintyről is jó képet készíteni, mert általában nagyon magasan bújkálnak a lombok között:

dsc_0030_2.JPG

Bár nem a legjobb kép, nekem azért nagyon tetszik ez a szarka:

dsc_0280.JPG

Pézsmaréce-tekintet:

dsc_0125.JPG

Nemsokára jelentkezem, mert jó pár kép sikerült régi és új "ismerősökről"!

A bejegyzés trackback címe:

https://annalog.blog.hu/api/trackback/id/tr4616564056

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása