annalog

annalog

Banyatank

2020. június 08. - annalog

Hát hogy milyen jó a banyatank! Bárcsak előbb rájöttem volna. Még sosem használtam: fiatalkoromban ciki lett volna, aztán mikor már volt autónk, nem volt rá igazán szükségem. De párszor azért jó lett volna, amikor majd leszakadt a kezem a vásárolt cuccoktól. Most anyuét használom, és hihetetlen mennyiséget tudok vele hazavinni. Ami szuper, mert mégsem szeretnék minden nap vásárolni.

Amikor először használtam, még nem tudtam jól irányítani, ráadásul a húzogatós bevásárlókosarat is kormányoznom kellett a zsúfolt boltban. Persze, hogy - a jó kis sztereotípiának megfelelve - nekimentem kissé egy szépen kiöltözött fiatal nő bokájának. Aki persze rögtön beillesztett a "helyemre" és megvetően tudomást sem vett a bocsánatkérésemről.

Azóta már sokkal ügyesebb vagyok :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://annalog.blog.hu/api/trackback/id/tr8215755564

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása