annalog

annalog

Változókor

2019. augusztus 01. - annalog

Akartam írni egy bejegyzést a változókorról, mert úgy gondolom, ez egy tabutéma, s ezért segíteni tudok nőtársaimon. Aztán amikor elkezdtem írni, és szétválasztottam a nyavajgást a valódi problémáktól, rájöttem, hogy nem akarom, hogy mindenki olvashassa. Így hát a címét hosszabbítottam meg egészen középkorian dagályosra, kikötve, hogy ki nézheti meg: "Változókor - bejegyzés a barátnőimnek, nőknek és idegen, középkorú férfiaknak".

És akkor rájöttem, hogy ez micsoda hülyeség, ennek semmi értelme: ha ennyire rosszul érzem magam attól, hogy mások is elolvashatják, inkább nem írom meg.

Úgyhogy csak a végét hagytam meg:

"érdemes előtte elmenni egy tanácsadásra vagy beszélni valakivel, aki már túlesett rajta, és nem tartja tabunak. Ugyanis nem véletlenül változókor az elnevezése, és nagyon sok aggódástól, szorongástól és félelemtől kímélhettem volna meg magamat, ha felkészülök rá."

A bejegyzés trackback címe:

https://annalog.blog.hu/api/trackback/id/tr9812235620

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása